Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Sex math!

Συμβαίνει σε όλους μας. Είναι οι στιγμές που προσπαθούμε με τον παραλογισμό μας να "παντρέψουμε" τα αισθηματικά με τη λογική, όταν 1 + 1 μας κάνουν 11, όταν σε αγαπάει επειδή σε κοίταξε ή σε μισεί επειδή δε σε χαιρέτησε, όταν "σιγά μη γυρίσει αυτός να με κοιτάξει" και γενικά όταν (εγώ > αυτός) , (αυτός > εγώ), (γιατρός = δικηγόρος = γάμος), (σχέση * χρόνο = αγάπη) και για περίπλοκα μυαλά, επειδή ξέρω πως είστε εκεί έξω, αν αυτός + δουλειά = λεφτά τότε (εγώ + αυτός)*χρόνο = σχέση, νομίζω πως σας έχασα... Αλλά έτσι συμβαίνει όταν μπαίνεις σε αυτό το στρόβιλο σκέψης, χάνεσαι, και η τόσο ξεκάθαρη εξίσωση που είχες μπροστά σου έχει ήδη φύγει και μένεις να κοιτάς την ίδια πρόταση ξανά και ξανά και ξανά και ξανά...you get the point! Έτσι και αλλιώς ξέρω πως αν τα ερωτικά βασιζόταν στα μαθηματικά τότε δεν θα είχα μόνο τη βάση στο λύκειο και σίγουρα θα ήξερα την προπαίδεια του 7 απ' έξω (για κάποιο λόγο μου ήταν η πιο δύσκολη), άσε που με ό,τι "7" και να συναντήσεις στα ερωτικά είναι σίγουρα καλοδεχούμενο... κάτι ήξερε η χιονάτη! Είδατε; Άρχισα να βάζω αριθμούς και αμέσως περάσαμε σε άλλο επίπεδο το οποίο θα πιάσω άλλη φορά, όχι, όχι, δεν θα σας αφήσω με τη λιγούρα... ιδού : εγώ + εσύ + αυτός = σεξ + ανοιχτή πόρτα + άλλοι τέσσερις * χρόνο = χρήμα άρα εγώ + εσύ + αυτός + άλλοι τέσσερις = 7  και δεν ξέρω καν την προπαίδεια :(

Till the next time... Stay tuned!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου