Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Γούρι, γούρι μου φωνάζουν όλοι μεσ'τη μούρη!

Ξέρεις τώρα... Μη κάνεις πως είναι η πρώτη σου φορά, αφου το ξέρω! Κάποιος σπαστικός θα βρέθηκε να σου πει γούριγούρι την ώρα που
1.Σε κουτσούλισε πουλί. (Αυτό πάντα έρχεται και με χρηματικό έπαθλο) "Θα πάρεις λεφτά"
2.Χύθηκε πάνω σου ΚΟΚΚΙΝΟ (τονίζω) κρασί.
3.Οτιδήποτε ρευστό πέσει πάνω στο λευκό σου πουκάμισο.
και τέλος 4.Όταν χύνεται ο Τουρκόφερτος Ελληνικός καφές πάνω στο πιατάκι, επίσης συνοδευόμενο απο χρηματικό έπαθλο, πιο σίγουρο αυτή τη φορά: "Είναι λεφτά"
Σίγουρα είναι γούρι το φλουρί που κέρδισες στην πίτα, ο αρίθμος ανάλογα το έτος που διανύουμε, ένα λαγοπόδαρο(λίγο μακάβριο αυτό), ο Μάρτης, τα τριφύλλια (εκτός Βάσιας), το βρακί ανάποδα, βαρκούλες, παπουτσάκια, σταυρούς, μπαχαρικά, αστεράκια, τον Chuck Norris... και η λίστα συνεχίζει και πηγαίνει πολύ μακριά.... Ας πούμε, εγώ είχα στο χέρι μου ένα μαύρο λαστιχάκι για μαλλιά χώρις να το βγάλω για 9 χρόνια περίπου, μέχρι που ήρθε και σάπισε... Η διαφόρα είναι, τι είναι εκείνο που το κάνει ξεχωριστό και όχι το τι μορφή έχει... Ας μη ξεχνάμε την θεραπευτική δύναμη που είχαν οι τρίχες φαβορίτας Βοσκόπουλου, ή το μαγικό "δενξαναπλένομαι" άγγιγμα του Σάκη.
Το θέμα μου είναι με εσένα, που θα μου πεις αυτές τις 2 βρωμολέξεις τη στιγμή που εγώ θα βρίσκομαι σε σύγχυση, νεύρα και πανικό! Το γούρι μου μάλλον δεν φύλαει απο παπάρες και αυτό είναι το χειρότερο ελλάτωμα των γουριών, δεν είναι assholeproof, and we have to deal with it!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου